Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.centrumautosedacek.cz
Společnost: Centrum autosedaček s.r.o.
Se sídlem: Stavební 57, 29001 Poděbrady
IČ: 074 19 902
DIČ: CZ07419902
E-mailová adresa: info@centrumautosedacek.cz
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
dne .............................................. jsem ve Vašem obchodě www.centrumautosedacek.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se
jedná o opravu, nikoliv výměnu).
Datum objednání ......................................................................
Datum obdržení ........................................................................
Číslo objednávky: ……………………..…………………………………………..
Peněžní prostředky za zboží požaduji navrátit zpět bankovním převodem na číslo účtu:
……………………………………………………………………………...………………….………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………
Jméno a příjmení spotřebitele: .............................................................................................................
Adresa spotřebitele: ………………………………………………………………………………………………………………………..
Email: ....................................................................................................................................................
Telefon: ................................................................................................................................................
V ................................................................................ dne ..................................................................
podpis: ………………………………………………………………………
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č. .......................................................................
__________________________________________________________________________________
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě.
Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.